CB Forgot Login

Alle tidligere elever og ansatte inviteres til Elevmøde lørdag den 26. oktober 2019

Kl. 11.00 - 11.30: Jubilarer til jubilarfrokosten ankommer Kl. 11.30: Jubilarfrokost
kl. 13.00 – 14.00: Alle øvrige elevmødedeltagere ankommer
Opdatering 18-10-2019: Billetsalget er stadig åben! :)
Udsendelse af billetkoder til Ungdomsmedlemmer: årgangene 2014/15 - 2015/16 - 2016/17 – 2017/18 - 2018/19 er nu afsluttet. Har du endnu ikke hørt fra os, vil vi gerne høre fra dig.

S5 Box

SE Elev Login

Har du mistet dit brugernavn eller din adgangskode ?

Hvis du har mistet dit brugernavn, så angiv venligst din e-mail adresse, og klik på knappen Send brugernavn, og dit brugernavn vil blive sendt til din e-mail adresse.
Hvis du har mistet dit brugernavn og din adgangskode, så hent venligst først brugernavnet, og derefter adgangskoden. For at hente brugernavnet, angiv venligst din e-mail adresse, og efterlad brugernavnsfeltet tomt, klik derefter på knappen Send brugernavn, og dit brugernavn vil blive sendt til din e-mail adresse. Herfra kan du så bruge den samme formular til at hente en adgangskode.
Hvis du har mistet din adgangskode men kender dit brugernavn, så angiv venligst dit brugernavn og din e-mail adresse, tryk på knappen Send adgangskode, og du vil modtage en ny adgangskode snarest. Brug denne adgangskode til at tilgå webstedet.